NBC Universal ogłosiło, że Jo Sherlock została mianowana na nowo utworzone stanowisko vice-president, commercial, emerging markets w Universal Networks International. Sherlock będzie koncentrowała się na bieżącej rozbudowie płatnej telewizji w regionie.
Menedżerka pracująca w biurze w Londynie będzie nadzorowała rozwój kanałów z portfolio Universal Networks International (UNI) oraz dalsze zwiększanie obecności UNI na platformach. Do jej obowiązków będzie należało także wyznaczanie celów sprzedażowych we wszystkich rejonach.
Jo Sherlock pracowała wcześniej w BT, gdzie pełniła funkcję doradcy ds. rozwoju biznesu. Była specjalistą do spraw handlowych, a także do spraw rozwoju biznesu w Miramax, BT, The Walt Disney Company i Bloomberg. Sherlock rozpoczynała swoją karierę w Viacomie.
Nominacja i utworzenie nowego stanowiska wynikają z szeregu wydarzeń, które w ostatnim czasie miały miejsce w całym portfolio UNI w obszarze Emerging Markets – odświeżenie Universal Channel we wszystkich terytoriach, uruchomienie sprzedaży reklam w Chorwacji, zmiana 13th Street Universal na 13. Ulicę w Polsce czy wprowadzenie Telemundo w 48 krajach Afryki.