Kraj

Dla Orange będą pracowały Publicis i Havas

Po siedmiu latach operator kończy współpracę z Leo Burnett.

Firma telekomunikacyjna Orange Polska (Telekomunikacja Polska) zdecydowała, że od nowego roku będzie współpracowała tylko z dwiema z dotychczasowych trzech agencji fullserwisowych: Publicis i Havas Worldwide Warsaw. Nie przedłuży natomiast kontraktu z agencją Leo Burnett. Tym samym zakończy się trwająca od 2007 r. współpraca agencji z tym marketerem. Orange nie planuje przeprowadzania przetargu ani wyboru dodatkowej agencji reklamowej.

– Z początkiem czwartego kwartału br. Orange poinformował o planach skonsolidowania obsługi reklamowej w zajmującej się dotąd częścią oferty agencji Publicis. Mając na uwadze prawie 7-letnią historię pracy Leo Burnett dla Orange, informację tę przyjęliśmy z żalem. Zaproponowane przez Orange rozwiązanie, w ramach którego Leo Burnett miałby pełnić funkcję agencji wspierającej, nie wydało nam się dobrym pomysłem. W związku z tym kontrakt pomiędzy Leo Burnett a Orange 31 grudnia nie zostanie przedłużony na rok następny – mówi Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Poland.

Fakt ten nie spowoduje zmian personalnych po stronie agencji. Pracujące dotąd dla Orange osoby podejmą obowiązki w ramach rozpoczynających się z początkiem roku nowych projektów – dodaje Tomasz Hilt.

Budżet mediowy Orange Polska obsługuje dom mediowy MEC.

Współpraca: TW