Kraj

Oxygen Interactive Communications opracowała kampanię BTL dla mebli Forte

Agencja Oxygen Interactive Communications (OIC) opracowała kampanię BTL dla mebli Forte. Są to pierwsze działania reklamowe podjęte przez tę firmę...

Agencja Oxygen Interactive Communications (OIC) opracowała kampanię BTL dla mebli Forte. Są to pierwsze działania reklamowe podjęte przez tę firmę po kilkuletniej przerwie. “Poprzez tę kampanię chcemy zwrócić uwagę klienta na to, że meble Forte wyróżniają się stylistycznie i oferują klientom unikalne wartości” – mówi Renata Blaźniak, kierownik marketingu firmy Fabryka Mebli “Forte” SA. Kampania ma pomóc odświeżyć wizerunek marki Forte kojarzonej z drogimi i klasycznymi meblami. Ma pokazać bogatą ofertę firmy i nowoczesne wzornictwo. W kampanii wykorzystano jedynie nowoczesne, lekkie wzorniczo meble. Kampania realizowana jest pod hasłem “Świetny mebel”. Akcja BTL-owa obejmuje szeroki zakres materiałów POS takich jak bannery, flagi, plakaty, wobblery, naklejki na podłogę i standy, które pojawią się w ponad 100 sklepach i salonach meblowych na terenie całej Polski. Na wrzesień Forte zapowiada działania reklamowe skupione w prasie i na outdoorze. Za kreację i zakup mediów również odpowiada agencja OIC. Firma współpracuje w zakresie PR z agencją Pegasus Public Relations. (MKS)