Kraj

Almette kolorowo i pieprznie

Wystartowała kampania promocyjna Almette z kolorowym pieprzem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fs2ZuRnF5ezQ%22%7D
Ruszyła kolejna odsłona kampanii Almette z portfolio Hochlandu z kolorowym pieprzem.
Almette jest sponsorem pasm filmowych oraz seriali w najważniejszych stacjach ogólnopolskich. Kampania w grudniu ma dotrzeć do ok. 4,2 mln osób z grupy docelowej. Główny claim kampanii to “Nowy serek Almette z kolorowym pieprzem pobudza wyobraźnię”. Komunikacja ma na celu zapoznać konsumentów z nowym wariantem smakowym Almette oraz podkreślić, że wariant Almette z kolorowym pieprzem stanowi doskonałą inspirację do eksperymentów kulinarnych.
W kampanii prasowej zostaną wykorzystane magazyny kobiece z segmentu people, poradnikowe oraz luksusowe. Kampania ma dotrzeć do ok. 2,5 mln osób z grupy celowej.
Zaplanowana kampania Almette z kolorowym pieprzem obejmuje także TV sponsoring, advertoriale w wybranych  tytułach prasowych, PR, kampanię internetową, książeczki z inspiracjami Almette, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Kampania potrwa do końca lutego 2014.
Za kreację i realizację kampanii dla Almette z kolorowym pieprzem odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.