Przetargi

Tesco potwierdza wybór Initiative

Nowy dom mediowy przejmuje obsługę od początku przyszłego roku.

Firma Tesco Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę budżetu mediowego i zdecydowała o rozpoczęciu współpracy z domem mediowym Initiative. Będzie on odpowiadać za planowanie i zakup mediów dla Tesco już od stycznia 2014.

Przypomnijmy, że o wygranej Initiative nieoficjalnie informowaliśmy we wczorajszym MMP24. – Spółki w ramach sieci Initiative współpracują także z Tesco w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i Słowacji. To umożliwi nam wymianę doświadczeń i know-how z poszczególnych rynków – mówi Katarzyna Starke-Zarańska, menedżer działu komunikacji marketingowej Tesco Polska. Dotychczas marketer współpracował w Polsce z MediaCom Warszawa. Według danych Kantar Media wydatki reklamowe Tesco w ub.r. wyniosły 97,6 mln zł.