Kraj

Agencja 2012 Bogdanowicz Marasek dla UPC

Świąteczna kampania UPC bez Pakosińskiej. Przygotowała ją nowa agencja, ale projektowo. Przetarg strategiczny trwa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS_atx2XHO0g%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
UPC Polska, największy w kraju operator telewizji kablowej i dostawca internetu, rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową. Nową koncepcję spotu oparto na popularnej melodii gwiazdkowej piosenki, a hasłem przewodnim jest motyw “Dzyń, dzyń do UPC”.
Za kreację oraz realizację kampanii odpowiadała Agencja 2012 Bogdanowicz Marasek. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. Vizeum przejęło obsługę budżetu mediowego UPC od MediaVest w sierpniu br. Agencję 2012 Bogdanowicz Marasek wybrano do współpracy projektowo.
Od początku ubiegłego miesiąca UPC prowadzi przetarg strategiczno-kreatywny, do którego zaprosiła pięć agencji: PZL, Brain, Heart and Brain, Team One (oddział poznański) oraz Proximity.
W świątecznej reklamie UPC nie pojawia się Katarzyna Pakosińska, która występowała w reklamach operatora od lata 2010 r. Format reklamowy z udziałem Katarzyny Pakosińskiej przygotowywała agencja DraftFCB, a w przypadku ostatniej realizacji we współpracy z firmą Directors.
Jak dowiadujemy się w UPC, to, czy kontrakt reklamowy z Pakosińską zostanie przedłużony, zależy od wyników przetargu.