Kraj

Kruk działa po ludzku

Kampania firmy windykacyjnej Kruk SA ma przekonywać, że jej pracownicy są "ludzcy".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6tAhJ7vZJN0%22%7D
Jesienne działania promocyjne firmy windykacyjnej Grupy Kruk SA zrealizowana została przez agencję Point4Art. Działania ATL o charakterze edukacyjno-informacyjnym są realizowane w Polsce i w Rumunii.
Agencja wygrała konkurs na opracowanie przekazu edukacyjno-informacyjnego skierowanego do osób zadłużonych w firmie Kruk SA. Zakres działań obejmował opracowanie koncepcji i produkcję spotu telewizyjnego, radiowego, advertoriali do prasy oraz materiałów mailingowych do osób zadłużonych. Materiały były realizowane w dwóch wersjach – polskiej i rumuńskiej.
Działania reklamowe jesiennej kampanii objęły prasę, telewizję oraz radio. Spoty reklamowe są emitowane na antenie TVP1, TVP2, Polsat oraz kanałów tematycznych stacji TVN, Polsatu i TVP.
Obecny przekaz jest kontynuacją dotychczasowych działań edukacyjnych realizowanych przez Grupę Kruk. Najnowsza kampania przekonuje zadłużonych Polaków, że warto nawiązać kontakt z firmą obsługującą zadłużenie, aby znaleźć obustronnie korzystne rozwiązanie.