Kraj

CQN otwiera własne call center

Na koniec 2014 roku call center ma liczyć 50 stanowisk.

Firma ClickQuickNow (CQN), specjalizująca się w dostarczaniu marketerom leadów na żywo, uruchamia własne call center. Na koniec 2014 roku call center ma liczyć 50 stanowisk. Na potrzeby podniesienia konwersji realizowanych kampanii marketingowych CQN stworzyło autorską technologię prowadzenia wideorozmów z użytkownikami swojej 2,5-milionowej bazy.

Agenci call center CQN będą przyjmować zgłoszenia telefoniczne użytkowników, którzy chcą poznać szczegóły oferty klienta otrzymanej w SMS-ie lub w e-mailu, lub tych, którzy chcą otrzymać kod rabatowy/promocyjny w celu złożenia zamówienia na stronie sklepu internetowego klienta. Użytkownik, który zadzwoni do call center CQN lub do którego zadzwoni/oddzwoni agent call center CQN, otrzyma specjalny link do strony internetowej, na której będzie prowadzona z nim wideorozmowa na żywo.

Do tej pory firma korzystała z usług call center w modelu outsourcingowym.