M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Stettiner i Hortex aktywizują dzieci

Katarzyna Woźniak | 12 grudnia 2013, 06:00

Agencja stworzyła rozbudowaną aplikację mobilną z grami dla dzieci.

Agencja Stettiner ID & Story stworzyła kolejną rozbudowaną aplikację mobilną na zlecenie firmy Hortex, producenta soków i mrożonek. Tym razem jest to zestaw gier edukacyjnych "Wyspa Leona” – dla marki soków Leon. Aplikacja dostosowana jest do telefonów i tabletów z systemami iOS oraz Android.

"Wyspa Leona” to pięć światów z grami dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Gry zawierają informacje z zakresu historii, techniki, przyrody, a także procesu produkcji soków. Za każde poprawnie wykonane zadanie dzieci otrzymują punkty i pną się w górę rankingów. Dzieci na Wyspie Leona mogą sterować sondą kosmiczną i zdobywać wiedzę o planetach (Astronauci), kierować motorówką i wyławiać drogocenne artefakty (Poszukiwacz Skarbów), odkrywać straszne dinozaury (Gdzie jest Dino), pomagać Leonowi w przygotowaniu soków (Bar Leona) oraz układać owoce (Owocomania). Aplikacja została stworzona z wykorzystaniem technologii Adobe Air.

"Wyspa Leona” jest kolejną, po "Giercowni Leona”, aplikacją zrealizowaną przez agencję Stettiner dla firmy Hortex (informowaliśmy o niej w serwisie styczniowym MMP24 z 22 stycznia br.). Poprzednia aplikacja – zestaw gier zręcznościowych – dostępna była na smartfony i wykorzystywała rzeczywistość rozszerzoną (augmented reality), uruchamianą za pomocą markerów wydrukowanych na kartonikach.

Czytaj więcej na temat: , ,