Przetargi

Mindshare obronił budżet Aflofarmu

Po kilku tygodniach największy polski reklamodawca zakończył przegląd domów mediowych.

Aflofarm rozstrzygnął przegląd ofert na obsługę mediową swoich marek. W 2014 roku za planowanie, zakup i optymalizację kampanii telewizyjnych marketera odpowiedzialny będzie dom mediowy Mindshare Polska. To trzeci rok z kolei, kiedy obsługą firmy zajmie się Mindshare. Według naszych informacji Aflofarm rozesłał zaproszenia do kilku domów mediowych. Ich nazw nie udało nam się ustalić.

Za obsługę spółki odpowiedzialny jest zespół specjalistów nadzorowany przez Annę Bieńkowską, director, client leadership. Umowę podpisano do końca 2014 r.

Aflofarm jest największym telewizyjnym reklamodawcą w Polsce. Według danych Kantar Media spółka w okresie styczeń-październik 2013 r. przeznaczyła na aktywność w telewizji 487 mln zł (wg cenników), drugim reklamodawcą w TV był Unilever, wydając w analogicznym okresie 321 mln zł.