Kraj

Atmedia rozszerzają ofertę magazynów tabletowych

"Smaq", "iN", "iMagazine oraz "Futu Paper" dołączyły do oferty domu sprzedaży.

Atmedia dołączyły do oferty cztery nowe tytuły magazynów wydawanych na tablety. Biuro poszerza współpracę z Yellow Hat, który po podpisaniu umowy z inwestorem strategicznym uruchamia nowe wydawnictwo cyfrowe – Smart Publishing – i wprowadza na rynek dwa kolejne tytuły. Do kobiecego “iAM”, męskiego “Ego” i lifestyle’owo-parentingowego “MyMamy”, które są już w portfolio wydawcy, dołączą interaktywne magazyny tabletowe – kulinarny “Smaq” oraz wnętrzarski  magazyn “iN”.

Pierwszy numer “Smaq” ukaże się jeszcze w br. Tytuł będzie połączeniem interaktywnej książki kucharskiej z magazynem lifestyle’owym. Przepisy zawierają funkcję “zakupy”, która pozwala wysłać listę produktów e-mailem oraz funkcję “cook mode”, umożliwiającą gotowanie z tabletem krok po kroku. Treści wzbogacają multimedia.  

Magazyn “iN”, już dostępny w AppStore, poświęcony jest tematyce urządzania i wyposażania wnętrz.

Oba nowe tytuły Smart Publishing, podobnie jak “iAM”, “Ego” i “MyMamy” dostępne będą bezpłatnie w AppStore i Googleplay.

Poza nimi portfolio tabletowe Atmediów wzbogacą też “iMagazine” oraz interaktywne wydanie magazynu “Futu Paper”. “IMagazine” poświęcony jest technologiom i lifestyle’owi. Z kolei miesięcznik “Futu Paper” dostarcza informacje ze świata biznesu, kultury, designu i architektury.