Atmedia dołączyły do oferty cztery nowe tytuły magazynów wydawanych na tablety. Biuro poszerza współpracę z Yellow Hat, który po podpisaniu umowy z inwestorem strategicznym uruchamia nowe wydawnictwo cyfrowe – Smart Publishing – i wprowadza na rynek dwa kolejne tytuły. Do kobiecego “iAM”, męskiego “Ego” i lifestyle’owo-parentingowego “MyMamy”, które są już w portfolio wydawcy, dołączą interaktywne magazyny tabletowe – kulinarny “Smaq” oraz wnętrzarski magazyn “iN”.
Pierwszy numer “Smaq” ukaże się jeszcze w br. Tytuł będzie połączeniem interaktywnej książki kucharskiej z magazynem lifestyle’owym. Przepisy zawierają funkcję “zakupy”, która pozwala wysłać listę produktów e-mailem oraz funkcję “cook mode”, umożliwiającą gotowanie z tabletem krok po kroku. Treści wzbogacają multimedia.
Magazyn “iN”, już dostępny w AppStore, poświęcony jest tematyce urządzania i wyposażania wnętrz.
Oba nowe tytuły Smart Publishing, podobnie jak “iAM”, “Ego” i “MyMamy” dostępne będą bezpłatnie w AppStore i Googleplay.
Poza nimi portfolio tabletowe Atmediów wzbogacą też “iMagazine” oraz interaktywne wydanie magazynu “Futu Paper”. “IMagazine” poświęcony jest technologiom i lifestyle’owi. Z kolei miesięcznik “Futu Paper” dostarcza informacje ze świata biznesu, kultury, designu i architektury.