M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Revlon wybrał agencję digital

( red. ) | 16 grudnia 2013, 06:00

Profero zostanie pierwszą europejską agencją digital marki. Obsłuży także Bliski Wschód, Izrael i Rosję.

Revlon, amerykańska marka kosmetyków, wyznaczyła Profero London na pierwszą agencję digital w Europie (marka nie miała do tej pory agencji digital w tym regionie). W ostatnim etapie przetargu, który rozpoczął się w październiku, brały udział trzy agencje, w tym także Possible. Firma Insight audytowała proces.

Profero będzie odpowiedzialna za strategię digital, kreację, social i produkcję Revlona na rynkach obejmujących Europę, a także Bliski Wschód, Izrael i Rosję. Globalną obsługą marki zajmuje się Y&R (WPP), ale jej aktywności skupiają się głównie na Ameryce Północnej. MediaCom zajmuje się globalnym zakupem i planowaniem mediów. 

 (Campaign)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,