Kraj

Home Broker kładzie nacisk na internet

Pośrednik nieruchomości będzie promował się w sieci bardziej intensywnie we współpracy z domem produkcyjnym F25.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtgfArY20guA%22%7D
Firma Home Broker, pośrednik nieruchomości, od początku 2014 r. chce rozszerzyć działania promocyjne w internecie. Dom produkcyjny F25 przygotował animację 2D, która ma w atrakcyjny sposób zaprezentować ofertę i mocne strony firmy.

Animacja jest skierowana przede wszystkim do internautów zastanawiających się nad zmianą swojego mieszkania. Lektor opowiada o etapach działania przy wyborze nowej nieruchomości i pokazuje, w jaki sposób agenci Home Broker na każdym z nich pomagają klientowi. Animacja ma opowiadać także o wsparciu w wyborze planu finansowania nieruchomości i negocjowaniu najlepszych cen kupna bądź sprzedaży.

Materiał będzie wykorzystywany przez Home Broker przede wszystkim w działaniach online. Zostanie on umieszczony w YouTube, Vimeo i Facebooku. Będzie stanowić także element kampanii internetowych oraz mailingów do klientów.

Animację przygotował dom produkcyjny F25. Za wsparcie graficzne odpowiedzialne było Studio Lisy.