Adidas został oficjalnym i wyłącznym dostawcą piłek nożnych dla Ekstraklasy. Umowa obowiązuje od początku sezonu 2014/2015 i będzie ważna przez dwa sezony. Oficjalną piłką Ekstraklasy będzie brazuca, która będzie także oficjalną piłką mistrzostw świata 2014 odbywających się w Brazylii. W ramach umowy przewidziane są wspólne działania marketingowe, które mają zbudować rozpoznawalność brazuki, w tym promocję za pośrednictwem sieci sprzedażowych. Na mocy porozumienia kluby Ekstraklasy otrzymają również kilka tysięcy piłek, którymi rozgrywane będą mecze.
Ostatnio Ekstraklasa w tym obszarze współpracowała z Pumą, która od 2008 roku były dostawcą piłek. Jak tłumaczy Dominika Stelmach, performance junior marketing manager w Puma Polska, obie strony postanowiły nie przedłużać wygasającego w czerwcu 2014 roku kontraktu. Jednocześnie poinformowała, że Puma zmienia swoją strategię, stawiając przede wszystkim na indywidualności piłkarskie – zarówno kluby, jak i konkretnych piłkarzy. Bliższych szczegółów na razie nie podaje.