Maspex Wadowice wybrał dom mediowy Mindshare w przetargu na planowanie i zakup mediów. Tym samym marketer zakończył współpracę z ZenithOptimedia, który obsługiwał tę firmę od 2006 roku. Jak wynika z naszych informacji, w przetargu brały także udział m.in. Universal McCann, Lowe Media i OMD. Jak informują przedstawiciele producenta, Mindshare wyróżnił się strategią, co w połączeniu z atrakcyjną ofertą kosztową zadecydowało o zwycięstwie. Wygrana dotyczy obsługi wszystkich brandów Grupy Maspex Wadowice na rynku polskim, m.in. Tymbark, Kubuś, Lubella. Wartość budżetu nie została podana.
Przypomnijmy, że niedawno Mindshare obronił obsługę Aflofarmu, największego reklamodawcy w Polsce.
Według danych Mindshare za Kantar Media wydatki reklamowe Maspex Wadowice w okresie I-X br. wyniosły 217,4 mln zł, a w całym ub.r. – 164,1 mln zł.