Zagranica

Coca-Cola Life poleca się rodzicom

W Argentynie ruszyła kampania promująca Coca-Colę ze stewią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-prOqP8AxAA%22%7D
Coca-Cola w Argentynie ruszyła z intensywnym wsparciem marketingowym swojego “zielonego” wariantu: Coca-Coli Life słodzonej stewią. Za kreację spotu odpowiada agencja Santo Buenos Aires. Ogólny pozytywny i ciepły przekaz spotu koncentruje się wokół cieni i blasków rodzinnego życia.

Jak przekonują stratedzy odpowiedzialni za kreację komunikatu kampanii, film pośrednio podkreśla, jak istotna jest wzmożona aktywność fizyczna rodziców, kiedy powiększa się ich rodzina. Najważniejsze przesłanie jednak dotyczy tego, że ów trud jest wyjątkowo opłacalny: wydobywa z dorosłych to, co w nich najlepsze.  

(Popsop)