M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KFC testuje spersonalizowane reklamy online

( red. ) | 23 grudnia 2013, 06:00

Wersja filmu na komórce będzie zależeć m.in. od pogody i zachowania konsumenta.

KFC jako pierwszy marketer testuje nowy format reklamy online umożliwiający tworzenie spersonalizowanych promocji wideo, które zmieniają się w zależności od lokalizacji, pogody i zachowania kupującego.

Sieć fast food używa platformy wideo Eyeview do stworzenia map, dzięki którym u każdego użytkownika urządzenia mobilnego, który znajduje się blisko restauracji KFC, wyświetla się krótki przekaz reklamowy. Przyszłe reklamy KFC mają być kierowane na podstawie innych zmiennych, takich jak pogoda, mają także wykorzystywać dane pochodzące ze źródeł zewnętrznych. Reklamy wykorzystają platformę Specific Media’s European, która może stworzyć tysiące indywidualnych wersji reklam.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: