Kraj

BC MFD Media Communications będzie pracować dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Agencja public relations BC MFD Media Communications w wyniku przetargu pozyskała nowego klienta - Polskie Towarzystwo Kardiologiczne. Szczegóły na temat...

Agencja public relations BC MFD Media Communications w wyniku przetargu pozyskała nowego klienta – Polskie Towarzystwo Kardiologiczne. Szczegóły na temat przetargu nie zostały ujawnione. Agencja będzie m.in. organizować obchody Światowego Dnia Serca w Warszawie 26 września br. Obchody takie organizowane są w 100 krajach na świecie. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie tego eventu, w tym: za organizację imprezy plenerowej, pozyskanie sponsorów, patronów medialnych i działania media relations. W ramach tej imprezy odbędzie się akcja edukacyjna przeprowadzona przez autorytety medyczne, dziennikarzy, artystów i sportowców. Przygotowane zostaną też punkty konsultacyjne, w których będzie można zrobić badania medyczne. Agencja BC MFD Media Communications zajmuje się kompleksowymi działaniami public relations oraz organizacją wydarzeń specjalnych. Główni klienci agencji to firmy: Bols (marki: Metaxa, Jim Beam, Grant’s, Jägermeister, Gallo, Carlo Rossi) oraz Grupa SEB (marki: Tefal, Moulinex, Rowenta i Krups). Agencja w ostatnim czasie zrealizowała również launch nowych produktów dla grupy Goodyear Polska (opony Goodyear i Dunlop) oraz dla firmy Wella. (PM)