Wystartowały działania promocyjne Radia Złote Przeboje. W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej stacji promuje ją Robert Janowski. W obu odsłonach filmów reklamowych słucha on piosenek “I Want To Break Free” zespołu Queen oraz “Rivers of Babylon” Boney M.
Dwie reklamy z hasłem “Prawdziwe złote przeboje tylko w Radiu Złote Przeboje” od początku stycznia można zobaczyć w telewizji, kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Reklamy będą emitowane w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TV Puls, TV Puls 2) oraz sieciach kinowych Helios i Cinema City. Kreacje nawiązujące do spotów będzie można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce. Działania promocyjne potrwają do końca stycznia.
Nowa odsłona kampanii wizerunkowej powstała przy współpracy Grupy Radiowej Agory z agencją Walk Creative i studiem Lunapark.
Poprzednie reklamy stacji, w których Robert Janowski słuchał piosenek: “Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar, “Kocham Cię kochanie moje” Maanamu lub “Małgośki” Maryli Rodowicz, można było zobaczyć od końca sierpnia 2013 r. przez miesiąc.