Kraj

Radio Złote Przeboje z kampanią w mediach

Do słuchania stacji zachęca Robert Janowski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8_0_tVjLah8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowały działania promocyjne Radia Złote Przeboje. W nowej odsłonie kampanii wizerunkowej stacji promuje ją Robert Janowski. W obu odsłonach filmów reklamowych słucha on piosenek “I Want To Break Free” zespołu Queen oraz “Rivers of Babylon” Boney M.
Dwie reklamy z hasłem “Prawdziwe złote przeboje tylko w Radiu Złote Przeboje” od początku stycznia można zobaczyć w telewizji, kinach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Reklamy będą emitowane w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TV Puls, TV Puls 2) oraz sieciach kinowych Helios i Cinema City. Kreacje nawiązujące do spotów będzie można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce. Działania promocyjne potrwają do końca stycznia.

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej powstała przy współpracy Grupy Radiowej Agory z agencją Walk Creative i studiem Lunapark.

Poprzednie reklamy stacji, w których Robert Janowski słuchał piosenek: “Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar, “Kocham Cię kochanie moje” Maanamu lub “Małgośki” Maryli Rodowicz, można było zobaczyć od końca sierpnia 2013 r. przez miesiąc.