M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Asda rzuca wyzwanie Aldi i Lidlowi

( red. ) | 7 stycznia 2014, 06:00

Rusza kampania o budżecie 50 mln funtów.

Asda od stycznia chce rozpocząć akcję marketingową, która ma na celu ekspozycję komunikatu, że sieci konkurencyjne, jak Aldi i Lidl, są dla konsumentów drogie.
Asda, która należy go Grupy Walmart, zapowiada, że zdecydowanie obniży ceny na produkty takich marek FMCG, jak Kingsmill, Heinz, Flash i Domestos do ok. 0,5 funta. Zdecydowanie spadną również ceny świeżej żywności, w tym mięsa i warzyw. Informacja o obniżkach cen będzie wsparta kampanią przygotowaną przez agencję VCCP Blue.

Decyzja o podjęciu takich działań zapadła po opublikowaniu przez Kantar danych, które ujawniły, że ponad połowa mieszkańców Wysp przed świętami robiła zakupy w Aldi i Lidlu (okres ok. 12 tygodni do 8 grudnia).
Barry Williams, dyrektor ds. merchandisingu, zapowiedział, że w kategorii jedzenia sieć zaproponuje o 10 proc. niższe ceny niż konkurencja, ale ich ceny będą bardziej "proste i uczciwe", a nie ukryte w skomplikowanym systemie voucherów.

(Brand Republic)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,