M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Świąteczne wzrosty sieci handlowej Next

Katarzyna Woźniak | 7 stycznia 2014, 06:00

Marka odzieżowa została na Wyspach drugim zwycięzcą pod względem wzrostu sprzedaży, zaraz po John Lewis.

Jak poinformowało biuro prasowe firmy, sieć odzieżowa Next zanotowała ponad 12-proc. wzrost sprzedaży w ciągu siedmiu tygodni w okresie Bożego Narodzenia, w stosunku do ub.r. To najlepszy wynik dynamiki od 2002 r.

Sieć podniosła prognozę zysku brutto na 2013 r. o około 4 proc., ma on wynieść między 684 mln a 700 mln funtów. Spółka poinformowała również, że specjalna dywidenda w wysokości 0,5 funta za akcję zostanie wypłacona akcjonariuszom na początku lutego i wyniesie 75 mln funtów. Next chce wyemitować również kolejne akcje o wartości 300 mln funtów w 2014 r.

Cena akcji Next po świętach wzrosła o 10 proc., osiągając rekordowy poziom 60,99 funta za sztukę.

(Guardian)

Czytaj więcej na temat: ,