Heinz, Marks & Spencer, British Telecom, Duracell, Gillette i Jaguar zostały wyróżnione podczas ceremonii wręczania Oscarów dla najlepszych marek na...
Heinz, Marks & Spencer, British Telecom, Duracell, Gillette i Jaguar zostały wyróżnione podczas ceremonii wręczania Oscarów dla najlepszych marek na rynku brytyjskim. Wyboru dokonała organizacja Superbrands Council na podstawie badań przeprowadzonych przez TNS Media Intelligence. Zwycięzcami poszczególnych kategorii produktowych zostały marki: Walkers (żywność), Dove (gospodarstwo domowe), Duracell (technologie), Tesco (sieci handlowe), Yellow Pages (usługi), Direct Line (ubezpieczenia) i Halifax (finanse). Badania TNS Media Intelligence objęły wywiady z 275 konsumentami, których pytano o ocenę reklam, jakości produktu i świadomości marki. ("BrandRepublic")
Czytaj więcej na temat: Gillette, Duracell, Dove, Jaguar, BrandRepublic, Marks & Spencer, Heinz, Walkers, British Telecom, Tesco, Yellow Pages, Direct Line, Halifax, Superbrands Council, TNS Media Intelligence