M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZUS od nowoczesnej strony

Tomasz Wygnański | 7 stycznia 2014, 06:00

"Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS!" - to hasło kampanii informacyjnej, którą ZUS chce przekonać Polaków do korzystania ze swego e-urzędu, czyli Platformy Usług Elektronicznych.

Kampania ruszyła 1 stycznia, swoim zasięgiem obejmie prawie wszystkie stacje telewizyjne na polskim rynku. Koszty jej przeprowadzenia zostaną pokryte z funduszy europejskich w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, za które to fundusze sfinansowana została budowa Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.
Spoty informacyjne przygotowała agencja kreatywna Paralotna, którą ZUS wybrał w ramach konkursu ofert.

W ramach kampanii informacyjnej Platformy Usług Elektronicznych ZUS przygotowanych zostało pięć spotów skierowanych do różnych grup wiekowych i różnych profesji. Grupy te zostały wybrane ze względu na specyficzne potrzeby i relacje z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Spoty odnoszą się do tego, w jaki sposób Polacy spędzają wolne chwile w internecie, zapraszają jednocześnie do spędzenia tych chwil na swoim koncie w ZUS.
Kolejnymi odsłonami kampanii informacyjnej PUE będą spoty w radiu oraz materiały informacyjne w prasie i internecie. Nazwy domu mediowego nie podano.

Czytaj więcej na temat: ,