M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Dziękuję ci, mamo" P&G wkracza w e-commerce

Tomasz Wygnański | 8 stycznia 2014, 06:00

Kolejny projekt e-commerce potentata FMCG.

Procter & Gamble we współpracy ze e-sklepem Days.pl prowadzi działania w ramach programu "Dziękuję ci, mamo". To platforma komunikacyjna związana z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Soczi (P&G jest partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego). W ramach akcji na stronach Days.pl została stworzona specjalna sekcja promująca produkty P&G, np. Vizir, Fairy czy Gillette. 

To kolejny projekt P&G związany z e-commerce. Już wcześniej marketer dodał ikonkę "kup online" na stronach produktowych i w multibrandowym portalu EverydayMe. Przekierowuje ona bezpośrednio na stronę z produktem w sklepach internetowych, takich jak Agito.pl, Frisco oraz Piotr i Paweł.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,