Kraj

Spomlek rozpoczyna kampanię Serenady [wideo]

"Uczta już się kroi" hasłem kampanii serów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfuoqbBcQsfE%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Pod hasłem “Uczta już się kroi” rusza nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa serów marki Serenada. 

Działania reklamowe zaplanowane od 6 stycznia do 9 lutego prowadzone są w telewizji i prasie handlowej. Za kreację 15-sekundowego spotu i 8-sek. billboardu sponsorskiego odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly, za strategię mediową oraz zakup mediów zaś krakowski dom mediowy IQ Media.

Spoty wyreżyserował Andrzej Sawczuk, a wyprodukował dom produkcyjny SCH Creative należący do agencji Schulz Brand Friendly.