Kraj

Neckermann rozpoczyna kampanię z letnią ofertą

Działania reklamowe zostały przygotowane przez Value Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEoS-MWrG1ls%22%7D
Neckermann ruszył z nową kampanią promującą ofertę na lato 2014. Komunikacja obejmuje letnie wycieczki do Turcji oraz propozycje wyjazdów rodzinnych. Kampania ma charakter crossmediowy.

We współpracy z Discovery powstały trzy niestandardowe linie kreatywne. Neckermann pojawia się w nich jako partner cyklu ciekawostek podróżniczych. Komunikacja w TV opiera się na trzech spotach: “Oko proroka” – nowa oferta (katalog) w portfolio Neckermanna, “Thomas Cook” – założyciel, marka i grupa, do której należy Neckermann, “Lew Leoneck” – największy przyjaciel dzieci na wspólnych wyjazdach w Neckermannie. Wszystkie trzy elementy mają jednoznacznie kojarzyć się z Neckermannem. Całość wsparta jest działaniami w internecie, radiu i prasie.

Za strategię komunikacji, kreacje i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.