Kraj

Bank Millennium reklamuje kredyty konsolidacyjne

Za realizację kampanii odpowiadają Change Integrated i Initiative.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYfkuhhHpo5Q%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę kredytów konsolidacyjnych. W spocie pojawiają się także charakterystyczne dla komunikacji Banku Millennium filary. Mają one symbolizować tradycyjne wartości, którymi bank, jak zapewnia, kieruje się w zakresie obsługi klientów.

W ramach nowej kampanii zobaczymy jeden spot 30-sekundowy, kampanię internetową oraz komunikację BTL w oddziałach. Kreację reklam przygotowała agencja Change Integrated, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.