Kraj

Banki spółdzielcze SGB inwestują w wizerunek

Autorami kampanii są agencja reklamowa Men at Work, studio Film Produkcja oraz dom mediowy Media Concept.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7cL78oGQFM0%22%7D
Grupa banków spółdzielczych SGB inwestuje w kampanię wizerunkową, której wiodącym medium będzie telewizja. Reklamy mają podkreślać, że banki spółdzielcze to banki uniwersalne o lokalnym charakterze, realnie bliskie, bo znajdujące się w tysiącach polskich miejscowości – blisko klientów i blisko ich potrzeb. Z jednej strony kompleksowo zaspokajają one  potrzeby finansowe każdego, z drugiej zaś są aktywnym uczestnikiem życia społecznego w lokalnych środowiskach.

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja Men at Work. Spot przygotował dom produkcyjny Film Produkcja, a wyreżyserowała Joanna Rechnio. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.