Kraj

Polskie Badania Outdooru rozważają opcję współpracy z firmą doradczą

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozważa opcję nawiązania współpracy z firmą doradztwa strategicznego. Chodzi o opracowanie założeń strategicznych i pozycjonowania...

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozważa opcję nawiązania współpracy z firmą doradztwa strategicznego. Chodzi o opracowanie założeń strategicznych i pozycjonowania produktu badawczego PBO na rynku (informacja na ten temat została opublikowana w DS “MMP” z 7 lipca br.). “Jest to jedynie opcja, którą obecnie rozpatrujemy. Istnieje również możliwość, że zajmiemy się tym we własnym zakresie. Wszystko zależy od wyników analiz, jakie w tej sprawie przeprowadzą wspólnicy spółki” – mówi Waldemar Kruk, prezes zarządu PBO. Nie ujawnił liczby i nazw firm, które zaproszono do rozmów, oraz terminu ich zakończenia. Udziałowcami utworzonej w lutym 2004 r. spółki są dwie firmy reklamy zewnętrznej – AMS SA i Clear Channel Poland. AMS SA dysponuje 51 proc. udziałów, zaś Clear Channel Poland – 49 proc. Zakres jej działalności obejmuje badania skuteczności nośników reklamy zewnętrznej, autoryzację wyników badań w kampaniach oferowanych klientom oraz opracowywanie zasad i standardów prowadzenia dalszych badań outdooru w Polsce. W działaniach tych PBO korzysta ze wsparcia instytutu SMG/KRC Millward Brown Co. (JP)