Kraj

ZnanyLekarz.pl ruszył z kampanią zasięgową [wideo]

Działania reklamowe zostały przygotowane przez agencję MarketShare i dom mediowy Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D84025972%26force_embed%3D1%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D1%26show_byline%3D1%26show_portrait%3D1%26color%3D00adef%26fullscreen%3D1%26autoplay%3D0%26loop%3D0%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania przez internet wizyt lekarskich w prywatnych gabinetach. Kampania obejmuje działania zarówno w telewizji, jak i internecie, potrwa cztery tygodnie.

Spot telewizyjny emitowany jest w stacjach TVN i TVP oraz kanałach tematycznych TVN i Polsatu. W internecie wykorzystywany jest format wideo (w serwisie YouTube). Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki ZnanyLekarz.pl wśród pacjentów i lekarzy.

Za kreację kampanii odpowiada agencja MarketShare, a za jej zaplanowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.