M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestle promuje Nescafe Sensazione Creme [wideo]

Tomasz Wygnański | 14 stycznia 2014, 06:00

Nowa kampania autorstwa agencji Publicis.

Nestle promuje kawę Nescafe Sensazione Creme. – Głównym celem nowej kampanii jest przypomnienie konsumentom o kawie Nescafe Sensazione Creme oraz wzmocnienie jej pozytywnego wizerunku – jako kawy idealnej na długie rozmowy z bliskimi. W ramach kampanii emitowany jest bardzo kobiecy spot, w którym przyjaciółki przy filiżance aromatycznej kawy rozmawiają o mężczyznach – mówi Bartosz Orszulak, product manager w Nestle Polska. Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis, za zakup mediów – dom mediowy MEC.

Nescafe Sensazione Creme została wprowadzona na rynek w 2011. Jest to kawa segmentu maisntream.

Czytaj więcej na temat: , , , ,