Kraj

DDB i Grey na short-liście T-Mobile

Saatchi & Saatchi wypadła z gry i straci klienta. Odpadła też BBDO.

Operator komórkowy T-Mobile Polska poinformował, że w finale przetargu na obsługę marki T-Mobile w zakresie działań ATL zmierzą się dwie międzynarodowe agencje sieciowe, czyli DDB Warszawa oraz Grey Worldwide Warszawa.

Do finału nie zakwalifikowały się natomiast agencje BBDO Warszawa oraz Saatchi & Saatchi Poland, która przez wiele lat obsługiwała T-Mobile, a wcześniej markę Era.

Druga z dotychczasowych agencji T-Mobile (Ery) – G7 – nie została zaproszona do przetargu. W jej gestii pozostaje obsługa budżetu reklamowego drugiej marki T-Mobile, czyli Heyah.

T-Mobile Polska planuje zakończenie przetargu do końca I kwartału tego roku. Do czasu podpisania nowej umowy obsługa marki T-Mobile będzie kontynuowana przez agencję G7 w rynku prywatnym oraz przez Saatchi & Saatchi w zakresie rynku biznesowego.