Kraj

Red Bull bez kreskówek

Marketer rozpoczął kampanię, w której zrezygnował ze znanych filmików rysunkowych.

Red Bull rozpoczął nową wizerunkową kampanię reklamową. Tym razem nie korzysta ze znanych filmów rysunkowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSWuuoKJ9xk0%22%7D
Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami Red Bulla, aby uzyskać informacje na temat kampanii i jej autorów. Marketer współpracuje z Havas Media.