M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Edipresse Polska wyda 4,5 mln zł na jesienną kampanię "Vivy!"

Serwis Dzienny | 20 lipca 2004, 00:00

Wydawnictwo Edipresse Polska planuje wydanie na jesienną kampanię reklamową dwutygodnika "Viva!" ok. 4,5 mln zł. Działania marketingowe obejmą kampanię prosprzedażową...

Wydawnictwo Edipresse Polska planuje wydanie na jesienną kampanię reklamową dwutygodnika "Viva!" ok. 4,5 mln zł. Działania marketingowe obejmą kampanię prosprzedażową i wizerunkową. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest duet kreatywny Robert Sieradzki i Andrzej Maruszeczko. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Optimedia Poland. Rozpoczęcie kampanii zbiegnie się z wydaniem 200. numeru "Vivy!". Szczegóły mediaplanu nie zostały podane. W ubiegłym roku Edipresse Polska na reklamę "Vivy!" (razem w reklamą wydań specjalnych) wydał 6,062 mln zł, a w pierwszym półroczu br. - 3,88 mln zł (dane: Expert Monitor). Według danych ZKDP za I kwartał br. średnia sprzedaż "Vivy!" wyniosła 254 tys. egz. W tym samym okresie rozpowszechnianie konkurencyjnej "Gali" (G+J Polska) wyniosło 205 tys. egz. Dwutygodnik "Viva!" według danych Expert Monitora w okresie styczeń-czerwiec br. zarobił 28,5 mln zł i zajął piąte miejsce wśród najlepiej zarabiających czasopism. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,