Kraj

Puma szykuje największą od lat kampanię reklamową

Marketer zamierza wypromować nowy claim marki: "Forever faster".

Puma szykuje na drugą połowę roku największą od lat akcję marketingową, która będzie miała zasięg europejski. Będzie to pierwszy tak widoczny efekt nowej strategii relaunchu marki. Hasłem kampanii będzie “Forever faster”, które ma charakteryzować obecną koncepcję marketingową firmy. Puma zamierza być znacznie bardziej odważna i “najszybsza” spośród marek sportowych. Działania reklamowe ruszą na wszystkich rynkach europejskich, w tym w Polsce. Na razie nie są znane szczegóły kampanii. Wiadomo jednak, że marketer zamierza wspierać kategorie piłkarską i runningową. W kampanii pojawią się prawdopodobnie gwiazdy piłkarskie, w tym być może włoski zawodnik Mario Balotelli, z którym marketer pod koniec ub.r. podpisał kontrakt. Puma jest także sponsorem klubu Arsenal, w którym zastąpiła Nike. W Polsce Puma ubiera Lecha Poznań i wrocławski Śląsk, ale jej współpraca z tymi klubami ma zostać przerwana. Obecnie marketer stawia na osobowości piłkarskie. Nie wyklucza także zaangażowania lokalnej gwiazdy. Szczegółów na razie nie podaje.

Działania reklamowe będą prowadzone w mediach ATL-owych. Za ich realizację w Polsce będzie odpowiadał dział marketingu Pumy i dom mediowy ZenithOptimedia.