Kraj

Atmedia zwalniają, ale zachowują specjalistów z potencjałem

Dom sprzedaży przeprowadził zwolnienia grupowe. Nie objęły one specjalistów z know-how, które ma pozwolić firmie odzyskać utracony biznes.

Atmedia w remach restrukturyzacji przeprowadziły zwolnienia grupowe. Objęły one około połowy zespołu firmy. W Atmediach pozostało mniej więcej 50 osób. Jak mówi Marcin Boroszko, CEO Atmedia Group, redukcje nie objęły osób, których doświadczenie ma pozwolić firmie odzyskać utraconych klientów i odbudować biznes. Proces nie objął także top managerów kierujących firmą. Zachowany zespół ma pomóc firmie w odzyskaniu kanałów w ciągu kolejnych miesięcy.

Obecnie spółka chce skupić się na obsłudze i sprzedaży serwisów VoD oraz sponsoringów i akcji specjalnych przygotowywanych na zlecenie marketerów. Ich emisja miałaby się odbywać w kanałach, które nie podpisały umowy na wyłączność ze swoimi brokerami.

Przypomnijmy, że w ciągu minionego roku decyzję o zakończeniu współpracy podjęły: stacje grupy ZPR (Eska TV, Polo TV), Universal Networks International (13. Ulica, Universal Channel oraz SciFi Universal), The Walt Disney Company (Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior), Fox International Channels Poland (Fox, Fox Life, National Geographic Channel i Nat Geo Wild) oraz SPT Networks (AXN, AXN Black, AXN Spin i AXN White). Większość nadawców przeniosła obsługę do TVN Media.