Przetargi

ZOG wygrał budżet Velvet Care

Dom mediowy zajmie się pełną obsługą marki, należącej kiedyś do Kimberly-Clark.

Firma Velvet Care wybrała dom mediowy ZenithOptimedia do obsługi mediowej swojego budżetu reklamowego. W przetargu brały udział łącznie cztery domy mediowe. Ich nazw nie podano. Kontrakt z domem mediowym ZenithOptimedia będzie obowiązywał do końca br.

Przypomnijmy, że w ub.r. z Polski wycofał się koncern Kimberly-Clark, ówczesny właściciel marki Velvet. Brand i fabrykę przejął fundusz Avalon MBO II, który powołał nową firmę – Velvet Care. Wcześniej, gdy marka należała do Kimberly, jej obsługą zajmował się Mindshare.

W grudniu ub.r. Velvet Care wybrała agencję do obsługi marki Velvet. 21East odpowiedzialna będzie za opracowanie koncepcji kreatywnej, przygotowanie reklamy telewizyjnej i kreacji dla wszystkich nośników komunikacji do konsumenta, obejmujących prasę, internet oraz reklamę zewnętrzną i rozwiązania niestandardowe.

Z kolei Concept House będzie odpowiedzialny za przygotowanie projektów nowych opakowań marek Velvet dla wszystkich kategorii produktowych, tj. chusteczek higienicznych, papieru toaletowego oraz ręczników kuchennych.