Zagranica

Na festiwalu Sundance Dove celebruje naturalne piękno

Marka Unilevera kontynuuje namawianie kobiet do szukania w sobie piękna.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBFkm1Hg4dTI%22%7D
Marka Unilevera na festiwalu filmów krótkometrażowych Sundance wyemituje swój 7-minutowy filmik pt. “Selfie”. Unilever jest przekonany, że właśnie takie działania mogą dokonać redefinicji piękna i namówić kobiety do innego spojrzenia na siebie. 
Film wyreżyserowała dokumentalistka Cynthia Wade. Śledziła codzienne życie matek i córek w Massatchussets i namawiała je, żeby we wspólnie tworzonych zdjęciach odnajdywały niedostrzegane dotąd piękno.

Działania są kontynuacją kampanii “Real Beauty”, wprowadzoną po publikacji badań wskazujących że tylko 2 proc. kobiet na świecie uważa się za piękne.

(Brand Republic)