Zagranica

KitKat gra w policjantów i złodziei

Nestle powraca do telewizji z reklamą z hasłem: "Zrób sobie przerwę".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F03M7n8bMscM%22%7D
KitKat powraca na Wyspach z kampanią do telewizji. W tym celu tworzy nowy spot z serii “Zrób sobie przerwę”. Główni bohaterowie filmu promocyjnego to policjanci i złodzieje, którzy w czasie pościgu robią sobie przerwę na czekoladowego wafelka.

Za kreację spotu, w którym wystąpił aktor Vas Blackwood, odpowiada agencja JWT London. Działania będą wspierane dodatkowo w internecie. Spot wyreżyserowali i scenariusz stworzyli Miles Bingham, Kevin Masters i Ron Scalpello. Media kupuje Mindshare.

Bużet marketingowy KitKata spoczywa w rękach JWT od momentu stworzenia marki, czyli od 1957 r. 

(Brand Republic)