Kraj

Citroen reklamuje samochody w cenie z 2013 r. [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Havas Worldwide Warsaw oraz OMD Media Direction.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTBGDgf919Vo%22%7D
Citroen Polska rozpoczął kampanię reklamową, w której komunikuje ceny samochodów z rocznika 2014, takie jak ceny obowiązujące w 2013 r. W kampanii promowana jest szeroka gama modeli dostępnych w salonach Citroena, a także dni otwarte, które odbędą się w najbliższy weekend.

Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu oraz internecie.

Adaptacją reklam zajęła się agencja Havas Worldwide Warsaw. Media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD Media Direction.