Kraj

Powstaje 24/7Communication

Grupa integruje swoje spółki pod jedną marką. Mianuje dwóch szefów pionów.

Właściciele grupy agencji 24/7 jednoczą wszystkie spółki pod jedną marką – 24/7Communication – oraz integrują wszystkie świadczone przez firmę usługi. Pod jedną marką znajdą się: 24/7PR, 24/7Digital oraz 24/7Reputation. Nowa spółka będzie oferować zintegrowane usługi na bazie trzech specjalizacji dotychczas wspólnie działających podmiotów. Jak tłumaczy Dorota Zmarzlak, prezes agencji, podział na spółki stracił rację bytu, ponieważ firma od dawna prowadzi zintegrowane działania komunikacyjne dla klientów.

Agencja będzie funkcjonować w podziale na dwa główne piony komunikacyjne: brand oraz corporate & reputation. Komunikacją brandową na stanowisku director brand communication będzie kierowała Agata Zeman, a działem komunikacji korporacyjnej i budowania reputacji będzie zarządzał Michal Szapiro, director dorporate communication & reputation. Agencja nie będzie miała oddzielnego działu digital – wszystkie osoby pracujące dla danego klienta w dotychczasowych spółkach zostały połączone w jeden zespół.

Zeman w agencji jest od pięciu lat. Pracę w 24/7PR rozpoczęła od stanowiska account managera. Ostatnio pełnione stanowisko w 24/7PR to client service director. Szapiro jest związany z grupą od czerwca 2013 r. Był partnerem w najnowszej spółce grupy 24/7Reputation.

W 24/7Communication aktualnie pracuje ponad 50 konsultantów, partnerami zarządzającymi są Dorota Zmarzlak i Dirk Aarts.