Kraj

Maciej Kubiak new business managerem w agencji GPD

Agencja GPD przyjęła nowe osoby do pracy w poznańskiej centrali i w warszawskim oddziale agencji. W stołecznym biurze GPD na...

Agencja GPD przyjęła nowe osoby do pracy w poznańskiej centrali i w warszawskim oddziale agencji. W stołecznym biurze GPD na stanowisko new business managera przyjęto Macieja Kubiaka, natomiast w Poznaniu przyjęto do pracy dwie nowe osoby: Patrycję Chmurzyńską jako art buyera i grafika Mariusza Łechtańskiego. Chmurzyńska pracowała wcześniej jako redaktor naczelny Wirtualnego Torunia, była dziennikarzem w “Gazecie Pomorskiej” i tygodniku “Hej”, accountem i copywriterem w agencji promocji i reklamy Gra w Toruniu, pracowała też w Radiu Gra oraz agencji reklamowej Fuga. Mariusz Łechtański przed kilkoma laty pracował już w GPD, później zajmował się m.in. architekturą, a teraz zdecydował się na powrót do agencji. Maciej Kubiak, który będzie zajmował się pozyskiwaniem nowego biznesu w stołecznym biurze GPD, ukończył marketing i zarządzanie na SGH w Warszawie. Wcześniej pracował m.in. w: Perfetti Van Melle na stanowisku senior product managera (odpowiadał za budżety takich marek jak: Frisk, Air Action i Golia), pracował również w firmie Red Bull, a także w firmie Seagram jako brand manager odpowiedzialny za markę Tequila Olmeca. W centrali GPD w Poznaniu pracują 52 osoby, a w biurze w Warszawie – 5 osób. (MB)