Kraj

Mały Głód wkracza do telewizji [wideo]

Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja Young & Rubicam Poland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0wLol6heX-M%22%7D
Rozpoczęła się telewizyjna odsłona reklamowa marki Danio Extra (Danone Polska). Główne role w spocie TV odgrywają Julia Kuczyńska oraz Mały Głód – brand hero marki. Cała kampania rozpoczęła się od wsparcia online, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 14 stycznia br

Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja Young & Rubicam Poland. Za wsparcie w internecie odpowiada VML Poland. Media dla Danone Polska planuje i kupuje MediaCom.