Kraj

Paola z kampanią sponsoringową

Marka soku z portfolio Hoop Polska sponsoruje programy w kanałach TVN.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEvNPUd9smmk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Od 1 lutego do połowy marca marka Paola z portfolio Hoop Polska (właściciel m.in. brandów Hoop Cola i Jupik) sponsoruje prognozę pogody po “Faktach” w TVN oraz inne programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.

Początek roku przyniósł innowację i nową jakość w opakowaniu syropu Paola – produkt został uzupełniony o nowy korek, tzw. niekapek (MMP24 z 3 stycznia br.). Zapobiega on spływaniu po butelce płynu, a co za tym idzie klejeniu się opakowania. „Niekapek” został zastosowany w butelkach Paoli o pojemności 430 ml. Nowa jakość została wyraźnie oznaczona w nowej szacie graficznej butelki. Za kreację 8-sekundowego spotu odpowiada agencja Hand Made.