Kraj

Codemedia realizują projekt dla Bonduelle

Producent rozpoczyna kolejną akcję promocyjną dla swojego najnowszego produktu Warzyw Gotowanych na Parze.

Bonduelle Polska rozpoczął kampanię nowej gamy produktów Warzyw Gotowanych na Parze. Działania potrwają do połowy marca br. Jest to pierwsza akcja zaplanowana przez Codemedia, z którą marketer nawiązał współpracę. Codemedia odpowiada też za zakup reklam w internecie. W kampanii wykorzystane zostaną m.in. serwisy kulinarne, kobiece, serwisy poświęcone zdrowiu i urodzie, planowane są także działania z zakresu social mediach i SEM.

Główne hasło internetowej kampanii Bonduelle brzmi “Zdrowie pełną parą”. Występują w niej cztery postacie brand heroes – superbohaterowie reprezentujący cztery produkty Bonduelle w puszkach Mała Soczi (czyli soczewica), Fasolman (czyli fasola biała), Mr Cieciorka i Mocny Red (czyli popularna fasola czerwona). Mają oni sprawiać, że komunikacja rynkowej nowości jest łatwiejsza w odbiorze, bardziej zauważalna i zapamiętywalna.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Peppermint.

Bonduelle wprowadziło linię produktową Warzyw Gotowanych na Parze w lipcu ub.r. Od października do grudnia 2013 wspierała ją działaniami reklamowymi w TV.