Bonduelle Polska rozpoczął kampanię nowej gamy produktów Warzyw Gotowanych na Parze. Działania potrwają do połowy marca br. Jest to pierwsza akcja zaplanowana przez Codemedia, z którą marketer nawiązał współpracę. Codemedia odpowiada też za zakup reklam w internecie. W kampanii wykorzystane zostaną m.in. serwisy kulinarne, kobiece, serwisy poświęcone zdrowiu i urodzie, planowane są także działania z zakresu social mediach i SEM.
Główne hasło internetowej kampanii Bonduelle brzmi “Zdrowie pełną parą”. Występują w niej cztery postacie brand heroes – superbohaterowie reprezentujący cztery produkty Bonduelle w puszkach Mała Soczi (czyli soczewica), Fasolman (czyli fasola biała), Mr Cieciorka i Mocny Red (czyli popularna fasola czerwona). Mają oni sprawiać, że komunikacja rynkowej nowości jest łatwiejsza w odbiorze, bardziej zauważalna i zapamiętywalna.
Koncept kreatywny przygotowała agencja Peppermint.
Bonduelle wprowadziło linię produktową Warzyw Gotowanych na Parze w lipcu ub.r. Od października do grudnia 2013 wspierała ją działaniami reklamowymi w TV.