Kraj

Nestea ze śliwką na zimę

Coca-Cola poszerza portfolio swojej herbaty o wariant do spożywania na zimno i ciepło.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc55bCVDVC-4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Nestea, marka herbaty mrożonej z portfolio Coca-Coli, wprowadza na rynek limitowaną wersję napoju Nestea z dodatkiem śliwki. Latem Nestea wprowadziła na rynek wariant brzoskwiniowy z dodatkiem ekstraktu z liści stewii, teraz promuje Nestea Zimową Śliwkę – połączenie ekstraktu z czarnej herbaty z aromatem śliwki i miodu. Napój dostępny jest w sprzedaży od stycznia w wersji 0,5 l i 1,5 l. Marketer zapewnia, że do jego produkcji nie użyto substancji konserwujących i barwników.

Wprowadzeniu produktu towarzyszy wsparcie reklamowe: spot telewizyjny, materiały POS i działania PR.

Za wsparcie ATL kampanii odpowiada McCann. Media na potrzeby działań planuje i kupuje Starcom. Projektowaniem i produkcją materiałów POS zajmuje się Fortis. Strategię działań PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.