Kraj

Persil rozsiewa zapach lawendy

Henkel poszerza portfolio swojego detergentu do prania o wariant lawendowy i wspiera działania kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFh4DGEFN2h8%22%7D
Na rynek trafia nowa linia jednego z flagowych produktów firmy Henkel – Persil Lavender Freshness o zapachu lawendy. W portfolio znajdą się żel, proszek do prania i kapsułka Persil Expert Duo-Caps do białego prania.

Henkel zapewnia, że jednym z najważniejszych kryteriów, którym konsument podporządkowuje wybór detergentu, jest zapach – stąd decyzja o wprowadzeniu wariantu o zapachu lawendy.

Wprowadzenie na rynek Persil Lavender Freshness wsparte będzie kampanią telewizyjną, za kreację której odpowiada agencja TBWA. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC. Dodatkowo zaplanowano działania PR, kampanię reklamową w internecie, akcję w kinach, TMA, sampling oraz działania wizerunkowe. Przewidziano również wsparcie w punktach sprzedaży w formie oferty promocyjnej, a także materiałów POS. Dodatkowo akcje w kinach, sampling i akcje imagowe.