Zagranica

Audi pokazuje, do czego prowadzą kompromisy

Na SuperBowl powstał specjalny spot, w którym marketer powołuje do życia psa Doberhuahuę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fzl0zw1YVZd4%22%7D
Specjalnie na potrzeby SuperBowl Audi tworzy humorystyczny spot reklamowy, który ma udowadniać, do czego prowadzą kompromisy. Głównym bohaterem filmu jest Doberhuahua – rasa psa powstała z połączenia dobermana i chihuahua.

Pierwsze odsłony kampanii można oglądać w YouTube i w mediach społecznościowych. Spot ma za zadanie wypromowanie nowego modelu Audi A3.
Spot został wykreowany przez agencję Venables Bell & Partners. W kampanii wzięła udział również Sarah McLachlan – znana piosenkarka, ale również rozpoznawalna działaczka w sprawie praw zwierząt.

(Horizont)