Zagranica

Paryski oddział DDB Worldwide debiutuje z reklamą DHL

Paryski oddział agencji DDB Worldwide w maju ub.r. zwyciężył w przetargu na, szacowany na 20 mln USD, budżet światowego potentata...

Paryski oddział agencji DDB Worldwide w maju ub.r. zwyciężył w przetargu na, szacowany na 20 mln USD, budżet światowego potentata w zakresie przesyłek kurierskich Đ firmy DHL. Poprzednio był on obsługiwany przez hamburską agencję Scholz & Friends. W czterech krajach europejskich: Francji, Holandii, Hiszpanii i Włoszech, ukazały się właśnie dwa debiutanckie spoty telewizyjne przygotowane przez DDB Đ znane motto firmy DHL pozostało w nich niezmienione: “Dotrzymujemy Waszych obietnic”. Jeszcze w styczniu spoty te Đ adaptowane w lokalnych wersjach językowych Đ zobaczą telewidzowie w Polsce, Czechach i w krajach skandynawskich. Następnie trafią do stacji austriackich i brytyjskich. Wkrótce do spotów telewizyjnych dołączą też reklamy radiowe.