Zagranica

Johnson & Johnson wprowadza technologię reklamy prasowej o zapachu zasypki dla dzieci

Na potrzeby promocji produktu i wspierania świadomości marki marketer wprowadza zapachowe reklamy w prasie.

Johnson & Johnson wprowadza technologię reklamy prasowej o zapachu zasypki dla dzieci
Johnson & Johnson pokryje strony gazet powierzchnią specjalnie perfumowaną i o strukturze skóry pokrytej zasypką dla dzieci. Reklamy ukażą się w Indiach w gazetach adresowanych do kobiet, a także lifestyle’owych. Pojawią się również w codziennych gazetach i opiniotwórczych tytułach, jak “The Times of India”. Działanie ma na celu podniesienie świadomości wagi pielęgnacji niemowląt wśród rodziców.

U podstaw koncepcji kampanii realizowanej przez OMD jest doświadczenie i wspomnienie zapachu kojarzącego się z bezpieczeństwem i dzieciństwem. Do tuszu w gazecie marketer doda substancję przypominającą puder, dodatkowo perfumowaną, która nie obniża jakości druku. Akcję wspiera hasło “jak nowo narodzony”.

Reklama będzie również uruchomiona w metrze, a wspiera ją idylliczny visual z matką trzymającą dziecko przy piersi.

(Popsop)